SAS Anti-Terror Force عنوان بازی اکشن.زد شورش

بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نادر
18:42
چهار شنبه 1 مرداد 1393

SAS Anti-Terror Force عنوان بازی اکشن.زد شورشو شوتر اول شخصی برای کامپیوتر است و در 2005 به دست Atomic Planet Entertainment ابتدا برای PS2 و سپس PC منتشر شد. هدایت گروهی از نیرو های SAS بریتانیا در این بازی هیجان انگیز بر عهده شما گذاشته شده است و باید ماموریت های بسیر مهم و حیاتی را که برای نابودی دشمنان انجام می گیرند، با موفقیت پشت سرتان بگذارید و ارتقاء درجه پیدا کنید.

 

 

سه هدف مهم را در بازی SAS Anti-Terror Force همراه دنبال می کنید؛ مراحل اولیه برای نجات نخست وریز و کارکنانش که توسط باند بزرگ خلافکاری گروگان گرفته شده اند، طراحی شده اند. پس از گذراندن موفقیت آمیز این ماموریت مهم، نوبت به جلوگیری از نفوذ دشمن به کنسول گری آلمان در بریتانیا می رسد و باید تمامی تلاش خود را به کار بگیرید تا هیچ یک از افراد داخل این مکان مهم به قتل نرسند و حتی صدمه ای نبینند.

ماموریت نهایی که مراحل پایانی را در آن می گذرانید، نجات دادن رویس جمعور فرانسه از دست تروریست ها در کاخ بزرگ Elysee می باشد که توسط آن ها احاطه شدن است. همه جای دنیا در SAS Anti-Terror Force به جهنمی تبدیل شده است که انسان های بیگناه در آتش آن گرفتار شده اند و عده ای از گروه های تبهکاران کنترل آن را به دست گرفته اند. در این میان بازیکن باید به عنوان قهرمانی ظاهر شود و همگی را از این ظلم و ستم رهایی بخشد. برای شرکت در جنگ های پیش رویتان از خبره ترین و زیرک ترین نیرو هایتان کمک بگیرید و یک گروه کم نظیر را تشکیل دهید تا آرامش را باری دیگر به جهان بازگردانید و هم چنین دشمنان را به سزای اعمالشان برسانید. کیفیت تصویر بازی SAS Anti-Terror Force با توجه به این که حدود 10 سال پیش ساخته شده است، در حد متوسطی قرار دارد.

حجم فایل : 172.63 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

 

پسورد فایل : www.freegames.ir

 


تعداد بازدید از این مطلب: 607
موضوعات مرتبط: کامپیوتر , بازی , ,
بازدید : 607

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به بازیهای کامپیوتری وگوشی مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر